Ik krijg mijn O.ERRE GHOST of ICON niet gekoppeld aan de app
Heeft u problemen met het koppelen van uw O.ERRE GHOST of ICON in de app? Geen zorgen, dit kan verschillende oorzaken hebben. Het is belangrijk om een paar zaken te controleren om het probleem op te lossen. Hieronder vindt u een overzicht van mogelijke oplossingen die u kunt proberen.
- De SSID of netwerknaam is verkeerd ingevoerd (voor Android staat het netwerk al ingevuld waarmee uw telefoon verbonden is. Bij de iPhone moet u dit zelf invoeren, dus let goed op dat de netwerknaam van uw netwerk correct gespeld is).
- Het Wi-Fi-wachtwoord is verkeerd ingevoerd of gespeld.
- Het Wi-Fi-signaal is te zwak op de plek waar het toestel hangt. Zorg voor een beter signaal door bijvoorbeeld een wifi-repeater te gebruiken.
- Uw toestel is alleen geschikt voor gebruik op een 2,4 GHz wifi-netwerk en werkt niet op een 5 GHz wifi-netwerk. Als de router beide signalen uitzendt en het niet lukt om verbinding te maken met het 2,4 GHz wifi-netwerk, zet dan alleen uw 2,4 GHz wifi-netwerk aan in de router. Zodra het toestel goed gekoppeld is met de app en alles correct werkt, kunt u beide signalen (2,4 GHz en 5 GHz) weer inschakelen in de router.
- Start uw router opnieuw op door deze ongeveer 10 seconden spanningsloos te maken. Wacht daarna 5 minuten en probeer het koppelen opnieuw.