FAQ Ventilatie

Wat moet ik doen als de OERRE Ghost 160 geen luchtstroom heeft?
Wat moet ik doen als de OERRE Ghost 160 goed start, signalen van de afstandsbediening ontvangt, maar er geen luchtstroom is? Klik op 'Meer Lezen' om te lezen wat u moet doen als de OERRE Ghost 160 geen luchtstroom heeft
Wat zijn de beschikbare luchtstroom modi van de BSK Zephyr?
Klik op 'Meer Lezen' om te lezen welke over welke luchtstroom modi de BSK Zephyr beschikt.
Hoe stel ik de ventilatorsnelheid van de BSK Zephyr in?
De ventilatorsnelheid van de BSK Zephyr kan worden aangepast met de IR-afstandsbediening.
Hoe kan ik de vochtigheidsniveaus van de BSK Zephyr aanpassen?
De vochtigheidsniveaus, van de BSK Zephyr, kunnen worden ingesteld op drie verschillende waarden. Lees verder om te lezen welke dit zijn.
Hoe vaak moet ik de filters van de BSK Zephyr vervangen?
Voor optimale prestaties en efficiëntie van de BSK Zephyr is het belangrijk om de filters regelmatig te controleren en schoon te maken of te vervangen.
Hoe demonteer ik de capsule van de BSK Zephyr om de filters te vervangen?
Klik op 'Meer Lezen' om te lezen welke stappen u moet nemen voor het demonteren van de capsule om de filters van de BSK Zephyr te vervangen.
Hoe maak ik de capsule en keramische kern van de BSK Zephyr schoon?
De capsule en keramische kern van de BSK Zephyr moeten regelmatig worden schoongemaakt om de efficiëntie van het apparaat te waarborgen.
Hoe koppel ik de BSK Zephyr met de mobiele app?
Klik op 'Meer Lezen' om te lezen welke stappen u moet nemen om uw mobiele app met uw BSK Zephyr te verbinden.
Waarom start de OERRE Ghost 160 niet op?
Als de OERRE Ghost 160 niet opstart kan het zijn dat het volgende aan de hand is. Klik op 'Meer Lezen' om te lezen welke dat zijn.
Wat moet ik doen als de OERRE Ghost 160 geen signaal ontvangt van de afstandsbediening?
Klik op 'Meer Lezen' om te lezen welke stappen u kunt nemen als de OERRE Ghost 160 geen signaal ontvangt van de afstandsbediening ontvangt.
Hoe gebruik ik de IR-afstandsbediening van de BSK Zephyr?
De IR-afstandsbediening biedt diverse bedieningsopties voor de BSK Zephyr. Klik op 'Meer Lezen' om te lezen welke dit zijn.
De OERRE Ghost 160 ontvangt geen signaal van de afstandsbediening
Wat moet ik doen als de OERRE Ghost 160 geen signaal ontvangt van de afstandsbediening en de rode led knippert? Klik op 'Meer Lezen' om te lezen wat u kunt doen.
Waarom draait de OERRE Ghost 160 alleen in extractiemodus en brandt de rode led continu?
Als de OERRE Ghost 160 alleen in extractiemodus en de rode led continu brandt, kunt u de drempel van de hygrostaat aanpassen. Klik op 'Meer Lezen' om te lezen hoe u dat kunt doen.
Wat moet ik doen als de rode LED knippert op de SLAVE-eenheid van de OERRE Ghost 160?
Klik op 'Meer Lezen' om te lezen wat u kunt doen als de rode LED knippert op de SLAVE-eenheid van de OERRE Ghost 160?
Wat moet ik doen als de problemen met de OERRE Ghost 160 niet zijn opgelost?
Wat moet ik doen als de gedetecteerde problemen niet zijn opgelost na het volgen van de instructies van de OERRE Ghost 160? Klik op 'Meer Lezen' om te lezen wat u kunt doen.
Hoe kan ik voorkomen dat schimmel terugkomt op de muur?
Voorkom schimmel door de ruimte goed te ventileren, vochtproblemen aan te pakken, lekkages te repareren en indien nodig een luchtontvochtiger te gebruiken.
Wat is het belang van ventilatie in onderwijsinstellingen?
Ventilatie speelt een cruciale rol in onderwijsinstellingen, omdat het direct bijdraagt aan de gezondheid en het welzijn van zowel leerlingen als docenten. Een goed geventileerd klaslokaal zorgt voor een constante aanvoer van frisse buitenlucht en helpt om vervuilde lucht, die vaak hoge concentraties koolstofdioxide (CO2), vocht en potentieel schadelijke stoffen bevat, af te voeren. Dit is essentieel om de luchtkwaliteit op peil te houden en gezondheidsproblemen te voorkomen, zoals hoofdpijn, vermoeidheid en allergieën.
Wat zijn de effecten van hoge CO₂-concentraties in klaslokalen?
Hoge CO₂-concentraties in klaslokalen kunnen aanzienlijke negatieve gevolgen hebben voor zowel de gezondheid als de prestaties van leerlingen en docenten. CO₂, of koolstofdioxide, wordt geproduceerd door mensen tijdens het ademen, en in een afgesloten ruimte zoals een klaslokaal kan het niveau ervan snel toenemen, vooral wanneer er onvoldoende ventilatie is. Als de CO₂-concentratie boven de aanbevolen drempelwaarden stijgt, ontstaan er verschillende ongewenste effecten.
Hoe wordt de ventilatie in onderwijsinstellingen gemonitord?
De ventilatie in onderwijsinstellingen wordt op verschillende manieren gemonitord om te zorgen voor een gezonde en veilige leeromgeving. Een belangrijk aspect van dit proces is het gebruik van geavanceerde ventilatiesystemen die zijn ontworpen om de luchtkwaliteit continu te verbeteren en te behouden. Deze systemen zijn meestal geprogrammeerd om te voldoen aan specifieke richtlijnen en normen die zijn opgesteld door nationale en internationale gezondheids- en onderwijsinstanties. De belangrijkste doelen zijn het handhaven van frisse lucht, het afvoeren van vervuilde lucht, en het reguleren van temperatuur en vochtigheid in het gebouw.
Hoe wordt de luchtkwaliteit in schoolgebouwen beoordeeld?
De luchtkwaliteit in schoolgebouwen wordt beoordeeld door een combinatie van continue monitoring, metingen en analyse van verschillende factoren die van invloed zijn op de gezondheid en het comfort van leerlingen en personeel. Het beoordelen van de luchtkwaliteit is essentieel om ervoor te zorgen dat de schoolomgeving voldoet aan de richtlijnen voor een gezonde binnenlucht, zoals die worden aanbevolen door organisaties zoals het RIVM (Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu) en de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO).
Pagina